donderdag 20 juli 2017

Weinig uitgaven deze maand

Het valt me op. We hebben op de een of andere manier maar weinig uitgaven deze maand.

Misschien omdat we weer weekboodschappen doen, misschien omdat we veel uit eigen tuin eten of misschien omdat we nog veel op voorraad hadden. Of een combinatie. Het valt in ieder geval wel op.

Daarnaast hebben we ook maar weinig non-food aankopen gedaan. Tegenwoordig voel ik me vaak schuldig als ik iets wil kopen, dus ik doe het vaak niet. Scheelt weer..

Deze maand hebben we tot nu toe €80 uitgeven. Zeer weinig als je het mij vraagt. Pas volgende week dinsdag hoeven we weer boodschappen te doen. Heerlijk. Het menu staat vast, maar de gerechten kunnen nog wel eens verschuiven naar een andere dag. Geen probleem natuurlijk.

Verder hebben we nog iets verkocht en dit geld (€30) hebben we in een fysieke spaarpot gedaan. Het begin met verkopen is gemaakt, nu volhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Het kleine gebaar dat geven heet

Wij hadden een koelkast in de schuur. Als backup voor als degene in huis kapot zou gaan. Maar ja, we hebben ook plek nodig in de schuur. In ...