maandag 24 juli 2017

Alles liep anders dan gepland

Tja.. dat heb je wel eens. Mijn vriend werd ineens vreselijk beroerd. Doe je niets aan, wel vervelend natuurlijk. We waren op de fiets gegaan. Van ons naar het huis van schoonzus en zwager is het 10 km fietsen.

Ik laat mijn vriend dan echt niet alleen terugfietsen door de polders. Dus ik ben mee teruggegaan. Wel heb ik een hele wand behangen en de kozijnen en vensterbanken gepoetst. Ze waren in ieder geval erg blij dat we toch even gekomen waren.

Gisteren zouden we bij vrienden gaan barbecueën. Vriend voelde zich beter dan zarerdag, dus we gingen toch. Na het eten zag hij toch weer enorm bleek en ging het toch niet zo goed. Excuses gemaakt en naar huis gegaan. Ze zagen het zelf ook aan hem.

Vanavond zouden we wederom bij zwager en schoonzus iets gaan doen, maar voor de zekerheid toch maar verschoven naar morgen.

Tja.. zo zie je maar. Je hebt helaas niet alles in de hand.

1 opmerking:

  1. Wat een goede oogst zeg! Die courgettes zien er ook echt prachtig uit. Daar zal mijn man je om benijden!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Al onze aangevraagde vakantiedagen zijn goedgekeurd!

Een unicum: mijn vriend en ik hebben in 2018 dezelfde vakantiedagen aangevraagd en het is gelukt: we hebben alle dagen die we gevraagd hebbe...